Wednesday, May 28, 2014

Promosi Julai Jus Delima Giffarine Paling Murah di Pasaran!!

Jus Delima Granada Giffarine


Jus  Delima RM40  sahaja  sebotol  termasuk POS. Minima order 2 botol.

Jus Cranberry (untuk lelaki)  RM50 sahajaTermasuk Pos. 

Kebaikan dan khasiat buah DELIMA, antaranya : 

1) mengekalkan keadaan jantung dan hati yang sihat
2) membersihkan hati dan saluran perkumuhan
3) menyingkirkan lemak berlebihan
4) meningkatkan tenaga, mencegah rasa mual
5) menstabilkan tahap hormon semasa kemuncak haid
6) mencantikkan kulit muka
7) membantu memulihkan pesakit diabetis
8) berupaya mengurangkan kahak
9) memberi tenaga dan mencegah keletihan
10) mencegah angin ahmar bagi warga emas
11) melancarkan peredaran darah


Hasil dari analisis perubatan moden tentang kebaikan buah delima adalah :

1.ia mengandungi anti-oksida yang tinggi

2.anti-oksida yang tinggi dalam buah ini mampu mengurangkan tahap kolesterol yang terkumpul dalam salur darah dan mampu melembutkan salur darah yang sempit dan keras

3.penggunaan 50ml jus delima untuk 2 minggu berturut-turut mampu mengurangkan tekanan darah sebanyak 5%. Walau bagaimanapun, jumlah yang disarankan hanya 15 - 30 ml sahaja, atau pun 1 - 2 sudu teh sudah memadai untuk diambil setiap hari.

4.ia meningkatkan keupayaan hati dan membantu mencegah dan mengurangkan kesan "hepatoprotective"

5.kandungan anti-oksidanya mampu menghalang pembentukan sel barah payudara

Buah delima adalah buah yang sangat bermutu. Di Jepun, media massa telah pun mempromosikan khasiat buah ini. Merawat sakit jantung,tekanan darah tinggi, memberi tenaga, mencerahkan kulit dan banyak lagi. Jus delima adalah minuman kesihatan yang terbaik dan berkhasiat.


Catatan : Ia tidak mengandungi bahan pengawet, pewarna atau pemanis tambahan. Oleh itu, perlu disimpan dalam peti sejuk selepas dibuka.

sms/wassup:  011-14965308  (AZMI) Untuk  dapatkan produk  ini.

Friday, May 23, 2014

Petua Menghalang Kecurian..

Assalamualikum warahmatullahi wabarakatuh...

Kecurian harta benda sering dan kerap berlaku. Selain menjadi cobaan kepada kita, mungkin juga kita terlampau 'sayang' akan harta tersebut menjadikan kita lupa bahawa segala nikmat anugerah Allah itu hanyalah pinjaman sementara untuk kita.

Apa pun, tiada sesiapa yang inginkan harta benda miliknya dicuri begitu sahaja..apatah lagi 'barang' milik kita itu adalah yang mahal harganya, susah untuk diperolehi, terpaksa berhutang untuk mendapatkannya.

Sebenarnya kecurian berlaku kerana kita selalu lupa akan empunya makhluk seluruh alam ini, iaitu Allah Taala. Kita lupa bahawa tuan yang menjaga segala makhluknya adalah Allah Taala. Apa hubungan lupa kepada Allah itu dengan kecurian???

Mari kita lihat 'karenah' kita..
Bila kita keluar je rumah, kita akan kunci kemas2..dengan kunci 2 3 lapis...dlm hati kita..ahh..aku dah kunci elok2..payah dah pencuri nak masuk..lepas tu kita akan sapa jiran...En Mad, Tolong tengok2 kan rumah saya ye sepeninggalan saya ni..lansung kita terus jalan..

Oh...sungguh LUPA kita...Sungguh LALAI kita...sungguh LEKA kita..

Kita serahkan (tawakkalkan) rumah kita kpd kunci yang 2 3 lapis tu...kita mintak jiran untuk tengok2 kan..

TETAPI.......

Kita lupa nak dahulukan Yang Maha Kuasa..kita tak nak serahkan KUASA PENJAGAAN itu kepadaNya

Inilah sebenarnya..kenapa rumah kita tak selamat daripada kecurian dan pecah rumah. Kerana kita serahkan kepada makhluk yang tak boleh buat apa2...Kita tidak serahkannya kepada Allah yang Maha Kuasa.

Justeru, bagi mengelakkan kecurian untuk dikongsi bersama...apa yang kita kena buat;

1. Berbicara dengan Allah...Ya Allah aku serahkan segalanya kepadaMu..rumahku dan segala isinya..hanya Engkau yang mampu menjaganya. Bukan kunci ini, bukan alarm ini, bukan jiran...jadi bacalah doa-doa untuk keluar rumah dan menyerahkan bulat2 kepada Allah Taala.

2. Barulah laksanakan asbab dan ikhtiar..kunci seadanya..dan mintak jiran tolong tengok2 kan..

3. Keluar rumah dgn penuh tawakkul kpd Allah...usah dibimbang2 lagi bila dah serahkan PENJAGAAN kpdNya..Kerana Allah Taala tidak akan sia2kan harapan yang diberi.

INILAH PETUA TERBAIK DAN TERJAMIN UNTUK MENGELAKKAN SEBARANG KECURIAN..BAIK SEMASA KITA DI RUMAH (MALAM) ATAU MENINGGALKAN RUMAH..

Semoga perkongsian ini bermanfaat..Insya Allah..Selamat Beramal!!!




Wednesday, May 7, 2014

Membekalkan pelbagai produk: Thanyaporn, Be-fit, Set Slimming, Bedak Sabun Tanaka, sabun susu beras dengan harga termurah di pasaran!!!



Kami  sedia  membantu  anda  untuk mendapatkan pelbagai produk: Thanyaporn, Be-fit, Set Slimming Dr Johnson, Dr James Bedak Sabun Tanaka, sabun susu beras, civic cleansing dll dengan harga termurah di pasaran!!!

Ramai custemer kami TERKEJUT dgn harga TERMURAH dan TERBAIK dari kami. Ini bukan gimik kosong...

"kenapa murah awak jual..Thnyaporn sampai RM25 sahaja satu botol, org lain jual sampai 40-70 sebotol...

"harga awak memang giler2...

"Syoknya sy dapat harga termurh dari awak..nanti saya akan terus mendapatkannya lagi dari awak...

Ini antara komen2 yang datang dari pelanggan kami..tujuan kami satu...ingin membantu rakan2 untuk mendapatkan produk dgn harga yang amat2 berpatutan..tanpa spekulasi dan eksploitasi harga. Ini janji kami. Biar kita semua mendapat nilai sebenar sesuatu produk yang menjadikan kita menang membeli menang memakai..

Soalnya..kenapa kami boleh bagi harga termurah berbanding dgn orang lain???
Jawapannya ialah..kami sendiri yg mendpatkan produk2 ini tanpa orang tengah..jadi inilah sebab kenapa kami mampu dan boleh memberikan harga termurah untuk rakan2 semua...

Rakan2 boleh mennyenaraikan jenis dan kuantiti produk yang rakan2 nak..kemudian kami akan tolak kos penghantaran dengan mengambil sedikit upah. KAMI BUKANNYA mengejar keuntungan yang berlipat ganda.

Cukuplah kami katakan, hidup ini adalah perkongsian dan kita saling memerlukan..bantu membantulah sesama kita..

Berminat untuk dapatkan apa sahaja produk sila sms/wassup/call 014-5407532 (Siti) sekarang.

Terimakasih

Monday, May 5, 2014

Gendang Darbuka Hadrah Murah Murah RM360 Sahaja.. free pos!!!

Assalamualikum warahmatullahi wabarakatuh..

Kepada para ikhwan yang ingin mendapatkan gendang Darbuka Mesir bolehlah menghubungi saya, call/sms/wassup ke talian 
0111-4965308 En. Azmi..






Harga : RM360 sahaja termasuk pos..
Untuk Sabah Sarawak tambah RM50

Tuesday, April 29, 2014

KURSUS ASAS JAWI PERCUMA 2 JAM

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Ketahuilah cara mudah belajar jawi dengan cepat melalui formula yang telah diuji dan berkesan serta praktikal untuk mengatasi masalah penguasaan jawi khusunya aspek kemahiran membaca. Formula ini adalah hasilan daripada pengalaman penulis yang terlibat dengan pengajaran jawi di sekolah.

Dalam rangka memartabatkan kembali Tulisan JAWI ini.pihak kami sedia berkongsi formula ini untuk diaplikasikan sebagai bahan pengajaran dan pembelajaran jawi.

Buta jawi tidak menjadi penghalang untuk mengikuti kursus 2 jam ini asalkan boleh membaca dan menulis Rumi. 

Justeru itu kepada mana2 badan, sekolah, dan institusi yang berminat untuk mengadakan Kursus Asas Jawi 2 Jam ini bolehlah menghubungi pihak kami di talian;

0111-14965308 En. Azmi  (sms/call/wassup)

Sekian, terima kasih

Monday, April 28, 2014

HOMESTAY UNTUK ROMBONGAN BERKUMPULAN TERMURAH DI KOTA BHARU..TERMASUK KHIDMAT PENYEDIAAN MAKANAN

RUMAH TUMPANGAN  UNTUK KELUARGA
(D' FAMILY HOMESTAY)




Kami menyediakan kemudahan RUMAH TUMPANGAN pada kadar MURAH di pinggiran PUSAT BANDAR KOTA BHARU, KELANTAN.

(Kemudahan untuk rombongan hingga 50 orang)

Lokasi : Lot 97 Kg. Penambang Kota Bharu.
Depan SMK. Penambang./Jalan Pondok Polis Penambang.

Keistimewaan ;
1- Lebih Kurang 1 km sahaja dari bandar Kota Bharu.
2- Jarak 6 km ke Pantai Cahaya Bulan (PCB)
3 -Berdekatan kedai makan borong/runcit.
4 -Suasana kampung -300 meter dari mainroad PCB.
5 -Sesuai dan selesa untuk rombongan 50 orang
6- Kampung Kraftangan /Batik dan Songket.
7- Sesuai untuk Kakitangan Awam/Swasta/Pelajar U dan
    Politeknik/Jemaah -berkursus dan Kerja Luar.
8- Ruang untuk Lelaki dan Perempuan disediakan.
9- Sangat sesuai untuk rombongan perkahwinan/peminangan/
     sambutan Hari Lahir/ Sembahyang Hajat/Qurban/Aqiqah/
     bercuti Hari Raya.
10-Boleh menguruskan kenderaan untuk di sewa(pandu sendiri/
      pemandu.
11- Menguruskan pengangkutan dari stesen Keretapi Wakaf
      Bharu/stesyen Bas Kota Bharu dan Dataran Sireh.

Kemudahan;
1- 2 bilik Tidur
2- 2 bilik Air
3- 2 Ruang Tamu/keluarga yang luas
4- Kemudahan dapor untuk memasak.
5- Mesin basuh kain/TV










 Ruang santai Keluarga


Dapur

Bilik Tidur 1

Untuk Tempahan:

1. Hubungi Talian : 0199387315 :Ustaz Azmi/Hj. Wan Azemin.
2. Harga untuk satu keluarga cuma RM90.00 satu malam.
3. Kalau lebih dari satu keluarga tambahan RM50 sahaja dikenakan untuk satu malam.
4.  Alatan memasak dan Gas tambahan RM 20.

Terima Kasih.

Hubungi Talian : 0199387315 (Us. Azmi/Hj.Wan Azemin)
                               0199642636 (Pn.Hasimah)